Influencer Marketing
Influencer Marketing
Onze hoogwaardige Influencer campagnes plaatsen jouw merk in de handen van Influencers, waardoor je je doelgerichte publiek kunt bereiken en op een natuurlijke manier met hen kunt verbinden. Onze selectietechnieken zijn ontworpen om jouw merk in lijn te brengen met de meest geschikte influencers voor jouw merk.
Influencer Marketing
Our premium influencer campaigns place your brand in the hands of influencers, allowing you to reach your targeted audience and connect with them organically. Our selection techniques are designed to align your brand with the most compatible influencers.
The proces
Bij onze influencer marketing service ontzorgen we jou volledig op het gebied van influencers. Denk bijvoorbeeld aan een lancerings event, een reguliere online campagne of het creëren van een groep ambassadors passend bij jouw merk.
We gaan op zoek naar de influencers die het beste passen bij jouw merk of bedrijf, onderhouden de contacten met de influencers, zorgen ervoor dat alle content netjes wordt aangeleverd en kunnen zelfs op aanvraag ook het verzorgen van de PR-pakketjes uit handen nemen.
Influencer Marketing
Our premium influencer campaigns place your brand in the hands of influencers, allowing you to reach your targeted audience and connect with them organically. Our selection techniques are designed to align your brand with the most compatible influencers.
PROJECT TIMELINE
Kick Off
Tijdens de Kick Off lopen we samen de het plan van de campagne en strategie door. We kijken samen naar wie we willen bereiken en wat voor soort influencers we in gaan zetten.
Influencers
Nadat we weten wat voor soort influencers we in gaan zetten, gaan wij opzoek naar passende influencers.
Briefing
Wij maken een briefing voor de influencers. Hierin staat exact wat er van ze wordt verwacht en wat zij krijgen zodat het beste resultaat wordt behaald.
Content Creatie
Daarna kunnen de gekozen influencers aan de slag met het creëren van content volgens de briefing.
Let's Check
Tijdens de campagne houden wij de content en de influencers goed in de gaten. Zo ook wanneer een influencer zich bijvoorbeeld niet aan de afspraken houdt.
Rapportage
Na afloop maken wij een rapportage met de cijfers vanuit de campagne. Dit bespreken we samen in een meeting.