Social Media Management
Haya Roots brengt een volledig natuurlijke gezichtsolie: Haya Natural Face Oil. Deze is na jaren van onderzoek en testen samengesteld uit zes hoogwaardige oliën, waaronder rozenbottel‑ en amandelolie, en is speciaal ontworpen om onzuiverheden tegen te gaan en de huidbarrière te versterken.
Haya Roots wil met deze olie een wereld stimuleren waar natuurlijke schoonheid en bewuste keuzes centraal staan.
De focus lag op drie kerndoelen: naamsbekendheid opbouwen, zowel bij nieuwe als bestaande doelgroepen in de clean beauty/NL/Haarcare scene. FOMO creëren rond hun rebranding en de nieuwe lancering van de gezichtsolie. En Informatie delen over de werking van de olie, maar zonder te veel van het vernieuwde productbeeld te prijs te geven voorafgaand aan de launch.
Wij hebben hun social media op Instagram & Facebook verzorgd met een strategische, visuele én educatieve aanpak:
- Teasers zonder prijsgeving: visuals met close-ups van texturen, ingrediënten en sfeerbeelden van de huid tijdens gebruik– subtiel, zonder volledig productshot.
- Educatieve contentformats: infographics en reels over de huidvoordelen, zoals hydratatie, barrièreversterking en onzuiverheden aanpakken, die aansluiten bij hun merkwaarden én wat hun olie uniek maakt.
Deze combinatie van visuals, praktijkinformatie en authentieke storytelling zorgde voor een groeiende nieuwsgierigheid en betrokkenheid in aanloop naar de rebranding.